viernes, 10 de febrero de 2017

«Obríganme a matar as vacas porque son muller»

Vídeo: Unha gandeira de Baiona podería ter que sacrificar ás súas 120 reses. A xustiza deulle a razón aos comuneiros dos montes onde pastan as súas vacas.

Esta noticia dedícolla aos detractores que cando o ex-presidente en convivencia con algunha xente do Distrito autorizaba sen comunicárnolo aos comuneiros e comuneiras o uso do noso monte e peches a gandeiros que non eran comuneiros tal é como fun denunciando a través dos blogues que teño dedicados ao monte.

El ben sabia que a razón estaba da miña parte, mais aproveitándose do seu «estatus» preferiu seguir ríndose da parroquia, ao ver o nulo apoio que tiña de toda a parroquia a pesar de ser natural de Nebra, pero claro eu era do MARTELO, e se ríron de meu avó como non intentalo co neto.

Ao contrario do que pasa nesa comunidade eu intentaba que se se legalizase esa situación, mais o señor ex-presidente como nos deixou claro na última reunión na que coincidimos na Asemblea da Mancomunidade, el era partidario de cedelo NOSO monte por REN.

En Cataluña adxudicaban obras grazas ao famoso 3%.

No hay comentarios: